Tusenårsfest

Årets sommerfest ble en skikkelig tusenårsfest!

I år ble sommerfesten en skikkelig tusenårsfest og vi feiret i stor stil. Elever fra Greåker videregående skole viste forestillingen Marvin Makaroni og sang tusenårssangen. Vinir vikingelag hadde like godt slått leir i barnehagen og hadde massevis av spennende aktiviteter. Barna hadde fylt avdelingene med utstillinger fra Sarpsborg-prosjektene. Det første høydepunktet var da alle barna ble utnevnt som Sarpsborg-ambassadører. Vi tror nemlig at med den kunnskapen og med det engasjementet de har for byen, vil de være gode ambassadører for Sarpsborg. Allerede i dag overgår de fleste av barna sine foreldre når det gjelder kunnskap om Sarpsborgs historie! Høydepunkt nummer to var et faktum da Apa, Ted og Elfie fra Vennebyen gikk på scena!