Tema: Nicaragua

For 5. året på rad har vi nok en gang "reist" til Nicaragua. Med utgangspunkt i bilder, musikk og opplevelser har vi blitt kjent med nicaraguanske barns kultur og situasjon. Vi har lagt vekt på å videreformidle verdier som solidaritet, respekt og medmenneskelighet. Som en viktig del av temaperioden samler vi inn penger for å støtte barnehager i byen Esteli med utstyr og pedagogisk materiale.

Under hele oppholdet i Nicaragua har vi fylt dagene med sightseeing der vi har fått oppleve andre dyr, annen mat og frukt, badestranden og pinjatafest for å nevne noe.